گروه صنعتی زنیط

ZOC

پالایشگاه زنیط (تولید روانسازها)

ZGC

پروژه قیر 

ZLC

آزمایشگاه آکرودیته 

ZRC

واحد تحقیق و توسعه

ZCC

واحد تولید قوطی فلزی

ZPC

واحد تولید ظروف پلاستیکی

ZBC

واحد مکمل های سوختی

ZSC

واحد سولفور پلیمر ( گوگاس ) افزودنی اصلاح کننده قیر

ZFC

واحد فرآوری و تصفیه میعانات گازی و نفتی

ZAR

روانسازها تصفیه مجدد با روش کراکینگ واحد بلندینگ و بسته بندی

واحد بازرگانی

یکی از موضوعات اساسی در شرکت زنیط همکاری و همیاری با مشتریان است. که به دلیل اهمیت این موضوع بخش بازرگانی داخلی این شرکت در دو بخش مشهد و تهران ساماندهی گردیده است که اهم فعالیت های این واحد ها به دو بخش پشتیبانی و فروش تقسیم میگردد.

1. واحد پشتیبانی: این بخش عهده دار تهیه و تامین مواد اولیه و ملزومات تولید و بسته بندی مورد نیاز کارخانه از بازارهای داخلی و خارجی می باشد.

شرکت ها تجار، کسبه و افرادی که تمایل به فروش کالاهای تولیدی یا تجاری خود به این واحد را دارند میتوانند با شماره 38828280 051 خط مستقیم بازرگانی تماس حاصل فرمایند.

2. واحد فروش: این بخش مسئولیت بررسی بازار بررسی روش های فروش تبلیغات و ارائه روش های بهبود وضعیت محصولات و افزایش سهم فروش در بازارهای داخلی و خارجی و به خصوص همکاری با مشتریان و ارائه خدمات پس از فروش استاندارد و ارزیابی رضایت مشتریان از خدمات و محصولات شرکت را به عهده دارد.

از مشتریان و متقتضیان محترم که آمادگی و علاقمندی به همکاری با این واحد را دارند در زمینه خرید محصولات و خدمات و همچنین دریافت حق عاملیت فروش و نمایندگی دعوت می شوند تا با ما تماس حاصل نمایند:

Email: info@zenitoil.com

099044805098 شماره واتس اپ زنیط

واحد توليد

واحد توليد شرکت روغن موتور زنيط در کيلومتر 26 جاده فريمان – مشهد واقع شده است .
اين واحد دارای بخش های (خط توليد –آزمايشگاه آکروديته کنترل کيفيت- تضمين کيفيت و انبار ) می باشد.
اين شرکت با استفاده از سيستم های نوين صنعتی و بهينه سازی الگوی مصرف و افزايش بهره وری و تمرکز بر کيفيت محصولات و بالا بردن سطح آن تا سطح کيفيت روز جهانی با استفاده از سيستم های آزمايشگاهی پيشرفته بر آن است تا علاوه بر توليد روغن های موتور و صنعتی در رابطه با توليد انواع روغن های تخصصی صنعتی با صنايع همکاری های لازم را به انجام برساند.

 جهت تماس با مديريت واحد توليد می توانيد با شماره 38801274 051 تماس حاصل فرماييد.

واحد تضمين کيفيت

تضمين کيفيت به معنی بازرسی و بازبينی فرآيند ها و محصولات کارخانه جهت اطمينان از انطباق آنها با استانداردها و روش های اجرايی مناسب است. هدف از انجام فعاليت های تضمين کيفيت همکاری با تيم توليد و فروش در جهت رسيدن به کيفيت قابل قبول است .بدين منظور تيم کنترل با بررسی نتايج و بازرسی شرايط و بازبينی انجام شده را در قالب گزارش های دوره ای و موردی به مديران توليد کارخانه و کارفرما ارائه می نمايد. فعاليت های تضمين کيفيت بر اساس روش های خاص تعريف شده در استانداردها انجام می پذيرد.در اين متدولوژی لازم است . روش ها فرآيند ها محدوده انجام فعاليت ها پروتکل های تعامل ميان ذينفعان توليد در ارتباط با تضمين کيفيت و روش ها و ابزار های مشخص جهت انجام فعاليت های تضمين کيفيت ارائه گردد.

آزمايشگاه آکروديته

آزمايشگاه آکروديته ( همکار استاندارد) تاييد صلاحيت زنيط

آزمايشگاه زنيط از سال1366 با بکارگيری پرسنل مجرب و متخصص فعاليت خود را آغاز نمود و در سال 1381 موفق به اخذ تاييد صلاحيت آزمايشگاه از سازمان ملی استاندارد ايران گرديد. و هم اکنون با توجه به توانمندی ارائه نتايج صحيح در راستای بهينه سازی تامين و برآوردن انتظارات صنايع محترم و مشتريان عزيز جهت آزمايش های شيميايی و فيزيکی روانسازها و هيدروکربن ها در حداقل زمان ممکن و دقت بسيار بالا را دارا می باشد.